Lagu

Sunday, December 25, 2011

shopping ! !

hello semua ! !tengah wat pew tu???hehe...ni nak cite ni...sape x nak dengar sudah..eh silap mana bleh dngar..correction siapa x nak  baca sudah...huhu..apa yg saya merepek ni..abaikan...yew tadi saya baru jew pergi beli baju skolah ...korang dah beli kew???semua nyer dh lngkap...tnggal ckit2 jew..mcm beg skolah n peralatan2 sekolah...dh smapi situ jew cite psal shopping..hehehe..

hurm..esok dh nk blik kru dh...alar..x puas lagi lar...nak duduk hotel premier ni lagi...ahh ngada2 lak yanie nie...dh itam legam dh dok asyik mandi kolam jew..pun x puas2 ag...huhuhu..ha nak dengar satu cite x??pagi tadi g lar breakfast kn...tengah amik2 makanan akak saya ckp..."mcm knal jew"..then saya tgk..lar bkn mcm knal dh mmg knal yang teramat sangat..hehee..korang nk tau saya jmpe siapa..saya jumpe kawan lama...iaitu hanifee n fahmi..x tau lar plak dorang keje kat sini..

wahh dorang bekerja mmg cekap lar...mak saya asyik puji je bila tengok dorang tngah keje...padahal x lama pun an..x smpai sebulan pun..tapi gaya keje macam dh keje lama dh..hehe...k lar smpai sni jew k..dada..


No comments:

Post a Comment